Digitaal Willen We Allemaal 2012

Datum 19 april 2012
Plaats Utrecht
Locatie Media Plaza
Website http://www.digitaalwillenweallemaal.nl/i...
Aanmelden http://www.digitaalwillenweallemaal.nl/i...
E-mail rmakken@kluwer.nl
Organisatie Adformatie Groep

De kunst van het conversatie voeren. Dat is het thema van de vijfde editie van Digitaal Willen We Allemaal, het congres van vakblad Tijdschrift voor Marketing in samenwerking met key partner 3MO. Zet de datum alvast in uw agenda: 19 april, Media Plaza Utrecht.

De kunst van het conversatie voeren. Dat is het thema van de vijfde editie van Digitaal Willen We Allemaal, het congres van vakblad Tijdschrift voor Marketing in samenwerking met key partner 3MO. Zet de datum alvast in uw agenda: 19 april, Media Plaza Utrecht.

Want inmiddels is digitale communicatie een wezenlijk onderdeel van de marketingstrategie en hebben marketeers uitgebreid kunnen ruiken aan social media. Tegelijkertijd staat de volgende uitdaging voor de deur: is je merk klaar om de dialoog aan te gaan? Waarover praat je met je doelgroep, en hoe ga je de conversatie aan? En: wat levert een dialoog op, en hoe bepaal je of dat de moeite waard is?

Een dag vol inspiratie en leermomenten, met zowel prikkelende verhalen van internationale sprekers als de best-practices van uw Nederlandse collegamarketeers. Van NS tot Hi en Lay’s tot Tempo-team. Maak kennis met ze, luister en leer van hun ervaringen.

Nieuw dit jaar: Maak kennis met verschillende experts op het gebied van mobile/apps en social media monitoring en -ROI. Zij beantwoorden die dag al uw praktische vragen.Waar heeft u veel vragen over? Laat het ons weten via #DWW12 A dan proberen wij er een expert bij te vinden.