Online case: Opzetten en verbeteren van webcare bij Ziggo

Datum 9 mei 2012
Plaats Online webinar
Website https://www.onlineseminar.nl/Nima_The_Ca...
Aanmelden https://www.onlineseminar.nl/Nima_The_Ca...
Organisatie NIMA

In aanloop naar ‘NIMA The Case’ op 21 juni, biedt het NIMA de mogelijkheid om kostenloos een drietal online seminars bij te wonen. In deze reeks zullen sprekers van grote merken, deelnemers een kijkje bieden in hun online keuken. Het eerste online seminar van Ziggo zal plaats vinden op woensdag 9 mei. Ziggo geeft jouw als online seminar volger een kijkje in de keuken van webcare.

“Wederom snel en goed geholpen door @ZiggoWebcare #topservice” – Welke marketeer wil nou niet dit soort klantreacties?

Voor Ziggo en haar klanten is webcare via bv. Twitter of fora in een paar jaar tijd een onmisbaar en volwassen kanaal geworden. Berend Sikkenga deelt ervaringen over het opzetten van webcare bij Ziggo, de interne uitdagingen waar tegen aan is gelopen en de kansen en verbeteringen die op het programma staan. Dit NIMA Online Marketing webinar geeft ervaringen die collega-marketeers helpen bij het opzetten of verbeteren van webcare.

Over Berend Sikkenga

Berend Sikkenga is een gepassioneerde online manager met meer dan 10 jaar ervaring aan zowel bureau- als klantzijde. Ruim 5 jaar is hij verantwoordelijk geweest voor online sales aan en retentie van de consumenten- en MKB-klanten van Essent (onderdeel van RWE). Momenteel is hij als Manager Virtueel Klantcontact bij Ziggo verantwoordelijk voor alle online klantenservice via Ziggo.nl, Mijn Ziggo en Webcare. Berend Sikkenga is tevens vice-voorzitter van de NIMA Online Marketing Expertgroep en verzorgt trainingen & gastcolleges. Zijn passie om online ervaringen te delen komen mede tot uitdrukking door het Basisboek Online Marketing wat deze zomer bij Noordhoff uitkomt en waar hij initiatiefnemer van is.

Dit Seminar zal beginnen op woensdag 9 mei 2012 om 20:00 en duren tot ongeveer 21:00 uur.