Industry Wire

Geplaatst door Xerox

Xerox Customer Care Services organiseert banenmarkt voor werving van 600 werknemers

Tilburg, 6 oktober 2015 – Xerox Customer Care Services maakt een landelijke groei door en werft hiervoor de komende maanden 600 nieuwe medewerkers. Speciaal voor het werving- en selectieproces organiseert Xerox op 13 oktober een banenmarkt bij de acht verschillende facilitaire contactcenters verspreid over Nederland. Tijdens deze markt wordt het volledige aanbod van parttime en fulltime vacatures voor diverse projecten gepresenteerd. Geïnteresseerden krijgen een presentatie, een rondleiding en maken kennis met activiteiten van de Xerox Customer Care Services.

Aan de slag
Met acht facilitaire contactcenters, gevestigd in Enschede, Zwolle, Amersfoort, Almere, Hilversum, Rotterdam, Tilburg en Maastricht, faciliteert Xerox dagelijks een grote stroom aan inkomend en uitgaand communicatieverkeer via telefoon, e-mail, chat en/of webcare in opdracht van grote (inter)nationale merken. Circa 3000 customer care agents zijn werkzaam op deze locaties en houden zich actief bezig met het onderhouden van klantcontact. Met de banenmarkt verwacht Xerox een goede match te kunnen realiseren en invulling te kunnen geven aan de openstaande vacatures. Per locatie staan er meerdere projecten open. In overleg wordt gekeken welk project het beste aansluit op de specifieke wensen van de werkzoekende en Xerox.

Aanmelden banenmarkt
Dinsdag 13 oktober 2015 van 16.00 uur tot 18.00 uur wordt er op alle acht locaties een banenmarkt georganiseerd, waaraan werkzoekenden kunnen deelnemen. Aanmelden voor deze banenmarkt of direct solliciteren op een vacature kan via de website www.vacaturesbijxerox.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht