Harm Linssen
  • Harm Linssen

  • 5 artikelen
  • 613306 views
  • 28 reacties

Harm Linssen

Werkt bij
CPX desk
Functie
Oprichter
Linkedin
http://www.linkedin.com/pub/harm-linss...

Harm Linssen is oprichter van CPX desk, een adviesbureau op het gebied van online advertising, website personalisatie en tag management.

Hiervoor was Harm onder andere werkzaam als Managing Director Benelux voor myThings en als Manager Display & Affiliate bij Netsociety. In die hoedanigheid werkte hij aan projecten voor klanten als ABN Amro, De Bijenkorf, Dexcom Retail, Heineken, Ohra, SNS Bank en Staatsloterij. Zijn specialismes zijn online advertising, performance based advertising, display, retargeting, website personalisatie en conversie attributie.

Artikelen van Harm Linssen

shutterstock_192086159
  • 24 juni 2014 13:00

De Google Advertising Stack ontrafeld

Google is al lang niet meer alleen een zoekmachine. Zoals bekend biedt Google intussen veel meer producten voor adverteerders dan alleen AdWords. Sinds kort promoot Google deze producten niet meer apart maar als één geïntegreerd platform, de Google Stack.

shutterstock_101285134
  • 21 maart 2014 11:00

Display advertising: automated trading naar recordhoogtes

Automated trading en RTB zijn ongekend populair, bieden enorm veel kansen en maken display advertising ook voor adverteerders met kleinere budgetten bereikbaar. De vele beschikbare technologieën en data bieden volop kansen, maar brengen ook het risco met zich mee dat adverteerders het overzicht kwijt raken.

real-time-revolutie-display-advertising
  • 7 augustus 2012 13:28

Real time revolutie in display advertising

De real time revolutie in online display advertising is aangebroken en zet de industrie op zijn kop. RTB is één van de peilers van real time online advertising. Waarom zou je het gebruiken en waar moet je rekening mee houden?