Emerce auteur

Harm Linssen

Harm Linssen
Werkt bij CPX desk
Functie Oprichter
Website http://www.cpxdesk.com/
LinkedIn Public Profile
Expertise Automated trading, Online advertising, Search

Harm Linssen is oprichter van CPX desk, een adviesbureau op het gebied van online advertising, website personalisatie en tag management.

Hiervoor was Harm onder andere werkzaam als Managing Director Benelux voor myThings en als Manager Display & Affiliate bij Netsociety. In die hoedanigheid werkte hij aan projecten voor klanten als ABN Amro, De Bijenkorf, Dexcom Retail, Heineken, Ohra, SNS Bank en Staatsloterij. Zijn specialismes zijn online advertising, performance based advertising, display, retargeting, website personalisatie en conversie attributie.

Recente berichten van Harm Linssen

Display advertising: automated trading naar recordhoogtes

ACHTERGROND - 21 maart 2014 Geen reacties

shutterstock_101285134

Automated trading en RTB zijn ongekend populair, bieden enorm veel kansen en maken display advertising ook voor adverteerders met kleinere budgetten bereikbaar. De vele beschikbare technologieën en data bieden volop kansen, maar brengen ook het risco met zich mee dat adverteerders het overzicht kwijt raken.

Volledig artikel »

Technologie en design versterken elkaar in dynamische banners

OPINIE - 07 november 2012 1 reactie

dynamische_banners

Real-time bidding maakt het mogelijk een zeer specifieke doelgroep of individu te targeten, maar wat heeft dat voor zin wanneer gebruik wordt gemaakt van een statische banner met een algemene boodschap?

Volledig artikel »

Real time revolutie in display advertising

OPINIE - 07 augustus 2012 12 reacties

real-time-revolutie-display-advertising

De real time revolutie in online display advertising is aangebroken en zet de industrie op zijn kop. RTB is één van de peilers van real time online advertising. Waarom zou je het gebruiken en waar moet je rekening mee houden?

Volledig artikel »

De wederopstanding van display advertising

OPINIE - 14 maart 2011 9 reacties

reclame times square

Na jaren van dalende tarieven en kritische opmerkingen over het effect van bannering kunnen uitgevers de toekomst met vertrouwen tegemoet zien.

Volledig artikel »

Column: Affiliate marketing, “no cure no pay”?

NIEUWS - 10 februari 2010 11 reacties

tijger

Affiliate marketing is in het huidige economische klimaat, voor veel bedrijven een goede en weinig risicovolle manier van adverteren. Een vergoeding is namelijk pas verschuldigd nadat een conversie is gerealiseerd. De adverteerder heeft weinig te verliezen als hij werkt op ‘no cure no pay’-basis. Maar is dit wel echt zo?

Volledig artikel »

Statistieken
  • 5Aantal artikelen in totaal
  • 44835Aantal views gemiddeld per artikel
  • 33Reacties in totaal
  • 7Reacties gemiddeld per artikel