1 Artikel
44.474 Views
0 Reacties

Marek Łapczyński

Marek Łapczyński loopt al meer dan 40 jaar rond op de aarde, waarvan de helft in de bureauwereld. Hoewel hij begon met hostesses en kraampjes op markten, liet hij die al snel links liggen voor zijn eerste digitale ervaring in merkcommunicatie. Zijn fascinatie voor de digitale wereld is groot, dankzij de constante transformatie van het medium, nieuwe oplossingen, technologieën en kanalen. Hij heeft voor tientallen merken (groot en klein) gewerkt en honderden projecten gerealiseerd.
De laatste jaren is hij volledig toegewijd aan het leren, verkennen en groeien in gaming marketing, met een sterke nadruk op e-sports. Hij heeft hier een duidelijke missie: het creëren van oplossingen en plaatsen voor merken om de gaming- en e-sportsomgeving te beïnvloeden en vorm te geven. Hij wil hen daarin meegeven dat dit geen willekeurige en ongecoördineerde one-shots zijn, maar waardevolle, doordachte en geplande initiatieven.