Mick Lodder
  • Mick Lodder

  • 4 artikelen
  • 105688 views
  • 35 reacties

Mick Lodder

Werkt bij
Blinker
Functie
Senior e-mailmarketing consultant
Twitter
@mick72
Linkedin
http://nl.linkedin.com/in/micklodder

Mick Lodder werkt sinds 2001 in diverse e-mail marketingfuncties en is nu e-mail marketingconsultant. In 2001 startte hij bij het toen nog piepjonge RapidSugar en is na Lost Boys en Veritate in 2009 bij Blinker gaan werken. Bij Blinker ondersteunt hij klanten bij de opzet en optimalisatie van e-mail marketing, geeft hij trainingen, spreekt hij op beurzen en congressen en schrijft hij regelmatig over het vak, online en in vaktijdschriften.

Artikelen van Mick Lodder

CRM_emailmarketing
  • 22 december 2011 08:07

CRM is de toekomst voor relevante communicatie

Bedrijven blijken niet in staat een compleet beeld van de individuele klant, prospect, abonnee of lid te krijgen, persoonlijke communicatie op efficiënte wijze af te stemmen en respons te gebruiken voor nóg betere opvolging. Integratie van CRM-systeem met e-mailmarketingsysteem biedt uitkomst.

email
  • 14 maart 2011 16:18

Combinatie e-mail en social media biedt kansen voor marketeers

Steeds meer mensen gebruiken sociale media ten koste van e-mail, maar e-mail is nog altijd het meest gebruikte online communicatiemiddel. Wat wel sterk verandert, is de manier waarop mensen e-mail gebruiken. De juist combinatie biedt veel kansen.

e-mail
  • 4 augustus 2010 08:31

Gooi de helft van de e-maildatabase weg

Zo’n 40 procent van de gemiddelde e-maildatabase respondeert al langere tijd niet op ontvangen e-mails. Veel marketeers blijven deze mensen bestoken met nieuwsbrieven en acties. Zonder rendement want de “engagement” van inactieve e-mailontvangers met merken en producten is heel erg laag. Stop met e-mailen aan de inactieve groep want dan verbeteren de e-mail marketingresultaten.

email
  • 5 augustus 2009 09:23

Stelling: E-mail is dood, lang leve e-mail

Is e-mail dood dankzij de opkomst van sociale media? Dat is de vraag die veel marketeers bezighoudt. Vooral onder jongeren is het gebruik van e-mail veranderd.