Emerce auteur

Mick Lodder

Mick Lodder
Werkt bij Blinker
Functie Senior e-mailmarketing consultant
Website http://www.blinker.nl
Twitter mick72
LinkedIn Public Profile
Expertise E-mailmarketing, Social

Mick Lodder werkt sinds 2001 in diverse e-mail marketingfuncties en is nu e-mail marketingconsultant. In 2001 startte hij bij het toen nog piepjonge RapidSugar en is na Lost Boys en Veritate in 2009 bij Blinker gaan werken. Bij Blinker ondersteunt hij klanten bij de opzet en optimalisatie van e-mail marketing, geeft hij trainingen, spreekt hij op beurzen en congressen en schrijft hij regelmatig over het vak, online en in vaktijdschriften.

Recente berichten van Mick Lodder

CRM is de toekomst voor relevante communicatie

ACHTERGROND - 22 december 2011 9 reacties

CRM_emailmarketing

Bedrijven blijken niet in staat een compleet beeld van de individuele klant, prospect, abonnee of lid te krijgen, persoonlijke communicatie op efficiënte wijze af te stemmen en respons te gebruiken voor nóg betere opvolging. Integratie van CRM-systeem met e-mailmarketingsysteem biedt uitkomst.

Volledig artikel »

Combinatie e-mail en social media biedt kansen voor marketeers

OPINIE - 14 maart 2011 2 reacties

email

Steeds meer mensen gebruiken sociale media ten koste van e-mail, maar e-mail is nog altijd het meest gebruikte online communicatiemiddel. Wat wel sterk verandert, is de manier waarop mensen e-mail gebruiken. De juist combinatie biedt veel kansen.

Volledig artikel »

Gooi de helft van de e-maildatabase weg

BEST PRACTICE - 04 augustus 2010 7 reacties

e-mail

Zo’n 40 procent van de gemiddelde e-maildatabase respondeert al langere tijd niet op ontvangen e-mails. Veel marketeers blijven deze mensen bestoken met nieuwsbrieven en acties. Zonder rendement want de “engagement” van inactieve e-mailontvangers met merken en producten is heel erg laag. Stop met e-mailen aan de inactieve groep want dan verbeteren de e-mail marketingresultaten.

Volledig artikel »

Stelling: E-mail is dood, lang leve e-mail

OPINIE - 05 augustus 2009 17 reacties

email

Is e-mail dood dankzij de opkomst van sociale media? Dat is de vraag die veel marketeers bezighoudt. Vooral onder jongeren is het gebruik van e-mail veranderd.

Volledig artikel »

Statistieken
  • 4Aantal artikelen in totaal
  • 2839Aantal views gemiddeld per artikel
  • 35Reacties in totaal
  • 9Reacties gemiddeld per artikel