-

Facebook Atlas case: de toegevoegde waarde van mobile advertising

De noodzaak om te investeren in mobile wordt elk jaar groter. Terwijl de ad spend voor desktop langzamerhand stagneert, zien we de mobile ad spend elk jaar weer verdubbelen. De mobiele conversies blijven echter achter en tegelijkertijd blijft het doormeten van cross-device traffic een uitdaging. Om de toegevoegde waarde van mobile advertising wel inzichtelijk te krijgen, is Storm Digital samen met KLM op zoek gegaan naar antwoorden.

KLM: Frontrunner

Waarom KLM? We werken sinds 2007 samen met KLM en hebben samen de eerste stappen gezet op het gebied van mobile marketing. KLM mag dan één van de oudste luchtvaartmaatschappijen ter wereld zijn, ze staan bekend om hun eigentijdse, innovatieve en vooruitstrevende marketingaanpak. Door te anticiperen op technologische ontwikkelingen, blijft KLM in staat voorop te lopen in digital marketing. Al jaren erkent KLM daarom de noodzaak om te investeren in mobile advertising.

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!