-

My Jewellery: ‘We groeien elk jaar met ruim honderd procent’

In augustus 2011 begon Sharon Hilgers met de sieradenlijn My Jewellery. Krap vijf jaar later heeft ze vijftien fulltimers en talloze stagiaires in dienst, worden de items op ruim vierhonderd punten in Nederland, België en Duitsland verkocht en is de eerste brand boutique een feit. Wij gingen in gesprek met general manager Marieke van Helvoirt.

Vanuit het 700 vierkante meter grote magazijn in Den Bosch vertelt Marieke enthousiast hoe snel het is gegaan. "Tot anderhalf jaar geleden zaten we in een mooi grachtenpand in het centrum, maar daar zijn we echt uitgegroeid. De combinatie van betaalbare sieraden en een persoonlijke aanpak via diverse sociale media-kanalen zorgt ervoor dat we elk jaar met minimaal honderd procent groeien. En het helpt natuurlijk ook dat bekende Nederlanders als Linda de Mol en Wendy van Dijk regelmatig met onze accessoires worden gespot."

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!