Klarna lanceert open productstandaard voor AI-agenten
Betaaldienst Klarna introduceert een nieuw protocol dat producten van webwinkels automatisch toegankelijk moet maken voor AI-platformen en -agents.
Betaaldienst Klarna introduceert een nieuw protocol dat producten van webwinkels automatisch toegankelijk moet maken voor AI-platformen en -agents.
Het Twentse modemerk terStal heeft door in alle kanalen dezelfde, eenvoudige betaalervaring te bieden - en die te koppelen aan het X-TRA loyaliteitsprogramma - meer waarde uit bestaande klanten...
Nederlandse consumenten hebben in het derde kwartaal van 2025 7,7 miljard euro online uitgegeven, 2 procent minder dan in dezelfde periode vorig jaar. Het aantal online aankopen is met...
iDIN, de identificatiedienst van Currence, wordt overgenomen door de Belgische identiteitsapp itsme. Voor Nederlandse consumenten en zakelijke platforms, zoals webwinkels, verzekeraars en andere aangesloten organisaties, betekent dit een overstap...
De e-commercewereld verandert sneller dan ooit. Terwijl AI, automatisering en nieuwe datastromen het tempo bepalen, draaien verrassend veel bedrijven in 2025 nog steeds op digitale keuzes uit 2017 of...
Vanaf 1 juli 2026 worden pakketjes uit landen buiten de Europese Unie gemiddeld 3 euro duurder, ook bij webshops als Shein en AliExpress. Dat komt doordat de Europese lidstaten...
TikTok Shop gaat vanaf 8 januari 2026 de commissie voor verkopers in vijf Europese markten drastisch verhogen.
E-commerceondernemingen raken verlamd door de opkomst van cloud en AI, terwijl fundamentele veranderingen zich al aandienen. Xsarus-CTO Bram Hoekman waarschuwt: wie afwacht, verliest straks het contact met de klant.
Een klein deel van de 40 miljoen euro omzet van Knives & Tools komt uit private label-artikelen. Ondanks de beperkte omvang is dat nodig, om niet afhankelijk te zijn...
De explosieve groei van online bestellingen, vooral rond Black Friday, Sinterklaas en Kerst, zet ons bezorgsysteem enorm onder druk. Pakketautomaten worden gepresenteerd als duurzame oplossing, maar uit onderzoek van...
Digitale bedrijven gaan 2026 in met een aangescherpte investeringsagenda. De opkomst van generatieve AI, strengere privacyregels, stijgende kosten en groeiende technische complexiteit dwingen organisaties hun middelen anders te verdelen....