Conversion

Nieuwsbrief

Andere Topics in E-commerce

 

Artikelen in Conversion

Pushberichten bij apps doen wonderen
29

Pushberichten bij apps doen wonderen

Nu de meeste apps gratis worden verspreid en ontwikkelaars steeds vaker zijn aangewezen op in-app aankopen, wordt de marketing een uitdaging. En toch kan het: dienstverlener Appboy stuurde namens een van zijn klanten een ‘duwbericht’ naar gebruikers die nog nooit iets hadden gekocht. Dat leverde 100.000 dollar extra inkomsten op.

Kieskeurig.nl loopt leeg, adverteerders massaal weg
  • 1 oktober 2014 06:18
  • Redactie Emerce
755

Kieskeurig.nl loopt leeg, adverteerders massaal weg

Het nieuwe prijsbeleid van Kieskeurig.nl zet zoveel kwaad bloed onder webwinkels dat ze zich op grote schaal uit de zoekindex terugtrekken. Tientallen grote webwinkels zijn, net als bol.com en Coolblue, vanaf vandaag niet meer vindbaar in de productvergelijker.

Ook Alternate.nl keert Kieskeurig.nl de rug toe
  • 30 september 2014 12:56
  • Redactie Emerce
99

Ook Alternate.nl keert Kieskeurig.nl de rug toe

Computerwinkel Alternate.nl laat zijn producten uit de zoekindex van Kieskeurig.nl verwijderen. Het bedrijf is de volgende grote webwinkel die zich verzet tegen de nieuwe tarieven die de productvergelijker van Sanoma morgen doorvoert.

FT verklaart klik dood, adverteerders betalen voor tijd
  • 30 september 2014 08:44
  • Redactie Emerce
160

FT verklaart klik dood, adverteerders betalen voor tijd

De Londense Financial Times laat adverteerders vanaf volgende maand niet meer betalen voor kliks, maar voor het aantal uren dat een advertentie door lezers is bekeken. De krant introduceert daarmee als eerste cost per hour (CPH).

Bol.com en Coolblue weg uit Kieskeurig.nl
  • 30 september 2014 06:43
  • Redactie Emerce
720

Bol.com en Coolblue weg uit Kieskeurig.nl

bol.com haalt honderdduizenden artikelen uit de index van Kieskeurig.nl en Coolblue wordt ertoe gedwongen zijn hele aanbod uit de prijsvergelijker van Sanoma te halen. Vanaf morgen krijgen webwinkels nieuwe reclameprijzen opgelegd, wat soms tot 50 procent hogere klikprijzen leidt.

Nieuwe strategie Tradedoubler: conversiespecialist
  • 22 september 2014 09:44
  • Redactie Emerce
23

Nieuwe strategie Tradedoubler: conversiespecialist

Het geplaagde Tradedoubler kiest een nieuwe koers en stapt af van zijn pure focus op affiliate marketing. Het bedrijf neemt drie jaar de tijd om zich te ontplooien als Europees werkende conversiespecialist.

Stylepit naar Emerce Performance
  • 22 september 2014 08:58
  • Redactie Emerce
24

Stylepit naar Emerce Performance

Stylepit, de grootste online retailer van Denemarken, komt naar Emerce Performance, het congres met (inter)nationale merken, retailers, online adverteerders en specialisten en experts op het gebied van search, affiliate, RTB, automated trading en programmatic buying.

‘Helft van de A/B-testen klopt niet’
  • 22 september 2014 08:10
  • Redactie Emerce
102

‘Helft van de A/B-testen klopt niet’

“De helft van de A/B-testen klopt niet. De opzet ervan is verkeerd of de resultaten worden verkeerd geïnterpreteerd”. Ton Wesseling wil hier een einde aan maken en begint het bedrijf Testing.Agency, waarbij hij een online tool exploiteert die testen op maat maakt.

Meer artikelen in Conversion

Topic: Conversion

In dit Topic alles over het verbeteren van sales, downloads en andere acties online. Best practises, cases en how to, hier vind je informatie voor het verbeteren van conversie. Heb je kennis te delen? Experts op hun vakgebied kunnen publiceren in dit Topic. Interesse? Mail dan naar topics@emerce.nl.

Interessant in andere E-commerce topics