eFulfillment

Nieuwsbrief

 

Artikelen in eFulfillment

Innovaties voor de ‘last mile’: waar ziet DHL kansen?

Allerlei lokale bezorgmethoden, crowd logistics en betere benutting van overcapaciteit: slechts een handjevol recente ontwikkelingen in de logistiek. Startups en ook gevestigde namen proberen met hun innovaties de ‘last mile’ snel te verbeteren. Hoe kijkt een grote organisatie als DHL tegen al die vernieuwingen aan en waar ziet het voor zichzelf kansen?


Late bezorging irriteert bijna kwart van de online shoppers

Nederlanders die goederen of diensten via internet kopen zeggen dit jaar weer iets meer problemen te ervaren dan in 2015. Ruim vier op de tien online shoppers (42 procent) heeft volgens CBS moeilijkheden gehad te hebben bij het kopen van spullen of diensten via internet.


UPS opent nieuw sorteer- en distributiecentrum in Hoofddorp

UPS heeft een nieuw sorteer- en distributiecentrum van 2300 vierkante meter in de regio Amsterdam geopend. Het centrum in Hoofddorp, met bijna veertig nieuwe arbeidsplaatsen, heeft de capaciteit om tot 1.500 pakketten per uur te verwerken en is een aanvulling op het huidige sorteercentrum van UPS aan de Deccaweg in Amsterdam.


Thuiswinkel.org wil van Consumentenbond duidelijkheid over bezorgkosten

Thuiswinkel.org heeft de Consumentenbond verzocht om data die zou moeten aantonen dat ruim een derde van de onderzochte webwinkels bij een retourzending de bezorgkosten niet altijd terugbetaalt. Volgens de bond werd op deze manier 12 miljoen euro aan bezorgkosten ingehouden.


Meer artikelen in eFulfillment

Topic: eFulfillment

Service wordt steeds meer de onderscheidende factor om klanten voor je webshop te behouden. Wat besteed je uit? Hoe bespaar je kosten? Hoe ver ga je in het behouden en bedienen van je klant? Het topic eFulfillment helpt je hierbij.

Interessant in andere E-commerce topics