Engage

Programma

Engage: de jaarlijkse update met de beste strategieën voor organisaties met grote klantenbestanden. Sales, service en loyalty via e-mail, social en web staat centraal, ook in combinatie met offline kanalen. Nieuwe inzichten rond effectief gebruik van data, systemen en klantgegevens. Met een geïntegreerde aanpak voor een stijgende conversie en loyaliteit.

Dit was het programma voor 2019.

Zalen
Grote zaal
IJ zaal
Studio
09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Grote zaal
09:45
09:45 - 10:00Opening van Engage 2019Record OnceJustin Halsall
10:00
10:00 - 10:30Relatietherapie voor merkenStudio KraftwerkBoris Nihom
10:35
10:35 - 11:05Tempo-Team Live: innovatieve matching campagne maakt het werk van intercedenten effectiever én leuker!RandstadMariël Tiemersma
11:05
11:05 - 11:35Koffiepauze
11:35
11:35 - 12:05Hoe kan data echt helpen om de marketingeffectiviteit te verhogen – customer matches en omnichannel retargetingShopping Minds Leonard Blommendaal
12:10
12:10 - 12:40Continue verbeteringen zorgen voor een effortless online klantbelevingEssentKarlien Wolters
12:40
12:40 - 13:40Lunch
13:40
13:40 - 14:10Engaged; het Concertgebouw van verleden tot hedenHet Koninklijk ConcertgebouwJob Noordhof
14:15
14:15 - 14:45Give a sh*tMinistry of World DominationPolle de Maagt
14:50
14:50 - 15:20Creëer merkambassadeurs aan de hand van dialogen met je klantenRIFFLudo Raedts
15:20
15:20 - 15:50Koffiepauze
15:50
15:50 - 16:20Het engagen van jongeren in het huidige media- en techlandschapXITEManon Fennis
16:25
16:25 - 16:55Van voice-first naar ‘how can I help you’-firstKLM Royal Dutch AirlinesMartine van der Lee
16:55
16:55 - 17:55Borrel
IJ zaal
10:35
10:35 - 11:05Bankieren met de menselijke maat: hoe innovatie en menselijk contact samengaan.SNSRonald Pieters
11:05
11:05 - 11:35Koffiepauze
11:35
11:35 - 12:05KLM iFly: persoonlijk en relevant communiceren met 10 miljoen reizigers wereldwijd. Hoe KLM complexe processen eenvoudig maaktTernairTon Soddemann
12:10
12:10 - 12:40KWBN: met een app goed voorbereid op weg naar Via GladiolaKoninklijke Wandel Bond Nederland Gijs Janssen
12:40
12:40 - 13:40Lunch
13:40
13:40 - 14:10Reshaping Customer and Agent Experience with Artificial IntelligenceGenesysGilles Talbot
14:50
14:50 - 15:20Data driven marketing op basis van first-party datadigitalAudienceRogier Timofei
15:20
15:20 - 15:50Koffiepauze
15:50
15:50 - 16:20Get personal or get outOnlinebeinvloeden.nlMartin van Kranenburg
16:55
16:55 - 17:55Borrel
Studio
11:05
11:05 - 11:35Koffiepauze
12:10
12:10 - 12:40Van lancering naar engagement, hoe HEMA haar loyalty journey steeds verder ontwikkeltHEMAAlexandra den Hartog
12:40
12:40 - 13:40Lunch
13:40
13:40 - 14:10Inrichting en ontwikkeling van de customer journey bij Hearst MagazinesHearst MagazinesMaaike van Ruitenbeek
15:20
15:20 - 15:50Koffiepauze
15:50
15:50 - 16:20Start engaging your customer by design: design sprint 3.0!Perspective | Business DesignMarkus Leineweber
16:55
16:55 - 17:55Borrel