E-mailmarketing experts

Thomas Lapperre

Thomas Lapperre

Thomas Lapperre is ondernemer en blogt voor Dutch Cowboys en Emerce. Schrijft onder meer over customer loyalty, analytics, contentmarketing en online marketing... lees meer »

Egbert van Keulen

Egbert van Keulen

Egbert van Keulen is Community Manager voor het Topics gedeelte van Emerce. Egbert is 5 jaar werkzaam geweest bij eBay, waarvan de laatste 2,5 jaar als Operationeel Manager... lees meer »

Jan Libbenga

Jan Libbenga

Jan Libbenga is vast lid van de redactie van Emerce en werkzaam als freelance journalist, met economie en technologie als belangrijke interessegebieden. Hij schreef ook diverse boeken, onder meer over 60 Jaar Televisie, Icesave en Pieter Lakeman.

Simone Ringeling

Simone Ringeling

Sinds 2012 is Simone bij Blinker verantwoordelijk voor de online marketing. Dit betekent dat ze zorgt voor SEA, SEO en website optimalisatie binnen Blinker. Daarnaast houdt... lees meer »

Erik Van Stiphout

Erik Van Stiphout

Gedreven, licht eigenwijze database marketing specialist. Ruim 15 jaar ervaring met het slim toepassen van klantdata bij bedrijven in verschillende branches.... lees meer »

Marlinde Oosterhoff

Marlinde Oosterhoff

In 2007 is Marlinde gestart als Marketing Medewerker bij het toen nog kleine Blinker. De afgelopen jaren is zij met Blinker meegegroeid en bekleedde ze tot vorig jaar de... lees meer »

Suzanne Jense

Suzanne Jense

Suzanne is na haar studie Communicatiesystemen (Multimedia & Vormgeving) als Projectleider Set-up aan de slag gegaan bij Blinker. Zij begeleidt vele organisaties bij de... lees meer »

Karina Meerman

Karina Meerman

Nieuwsgierige freelance blogger met brede interesses. Schrijver pur sang. Liefhebber van internetcultuur en voormalig IT-journalist. Schrijft met regelmaat voor o,a.... lees meer »

Mijke De Vette

Mijke De Vette

Mijke de Vette is werkzaam bij Emark en verantwoordelijk voor de Marketing & Communicatie. Zij schreef mee aan Neerlands eerste management glossy Miss Marketing en werkte onder andere voor Fashioncheque en Spark Avenue.

Gerrit van Leeuwen

Gerrit van Leeuwen

Gerrit van Leeuwen werkt als conversie optimalisatie specialist bij Yourzine. In zijn functie monitort en optimaliseert hij bestaande uitingen en campagnes op het snijvlak van email en loyalty marketing voor retail, finance en media.

Yoshi Tuk

Yoshi Tuk

Yoshi Tuk is vast lid van de redactie van Emerce en werkzaam als freelance... lees meer »

Joris De Bruijne

Joris De Bruijne

Joris de Bruijne is oprichter en eigenaar van e-mailbureau Add to Favorites. Al vele jaren zet hij zich in voor de verbetering van de inzet en toepassing van e-mail als volwaardig marketing communicatie kanaal in Nederland.

Niels Vogt

Niels Vogt

Niels Vogt is marketing medewerker bij Measuremail. Na zijn studie Marketing Management aan de Universiteit van Tilburg heeft hij zich verdiept in online marketing. In zijn... lees meer »

Joost Nienhuis

Joost Nienhuis

Joost Nienhuis is sinds 2010 CEO van Tripolis Solutions. Na zijn studie Bedrijfskunde werkte hij onder meer bij Microsoft waar hij in zijn laatste rol als General Manager... lees meer »

Jordie van Rijn

Jordie van Rijn

Jordie van Rijn is specialist op het gebied van e-mail- en dialoogmarketing. Al meer dan acht jaar creëert hij concrete waarde voor bedrijven, dwars door digitale kanalen.... lees meer »

Ineke Zweers

Ineke Zweers

Ineke is werkzaam geweest in diverse commerciële (sales en marketing) functies en is daardoor inmiddels zeer ervaren in Acquisitie, Sales, Salesmanagement, Consultative... lees meer »

Karel Kolb

Karel Kolb

Kennis/werkzaamheden: Karel houdt zich bij feeder bezig met contentstrategie en contentmarketing. Welke rol speelt relevante content bij het commerciële succes van online... lees meer »

Marc Borgers

Marc Borgers

Marc Borgers is partner bij Borgers&Straathof en co-auteur van het boek “Succesvolle e-mailmarketing”. Hij is tevens oprichter en erelid van de Nederlandse... lees meer »

Ernst Muller

Ernst Muller

Ernst Muller werkt sinds 2001 in diverse online- en e-mailmarketing functies. Vanaf 2005 werkt hij bij Veritate waar hij klanten adviseert en ondersteunt om tot een optimale inzet van e-mail als marketingtool te komen.

Mick Lodder

Mick Lodder

Mick Lodder werkt sinds 2001 in diverse e-mail marketingfuncties en is nu e-mail marketingconsultant. In 2001 startte hij bij het toen nog piepjonge RapidSugar en is na Lost... lees meer »

Michael Linthorst

Michael Linthorst

Michael Linthorst (1976) is internet ondernemer en ondermeer CEO van Copernica BV. Copernica is marketingsoftware voor e-mailmarketing, webpagina's, mobile en automatische campagnes.

Erwin Boogert

Erwin Boogert

Erwin Boogert werkt vanuit Rotterdam en het Emerce HQ in Amsterdam. Hij is vast medewerker van Emerce. Heb je nieuws, tips, roddels of achterklap voor hem? Vertrouwelijk... lees meer »