-

Adobe: ‘het gaat niet om single view of customer’

Jamie Brighton van Adobe vertelt over hun personalisatiesoftware, Adobe Target: “Bij personaliseren gaat het om de controle over je klantendata en die real time gebruiken. Alleen zo kun je een relevante en interactieve beleving bieden op alle digitale touchpoints.”

“Die touchpoints zijn traditioneel je desktop website, de mobiele website, een app, maar dat zijn ook in toenemende mate connected devices. Zo doen we veel werk met consolefabrikanten om geautomatiseerde aanbevelingen te geven direct in de console-interface, zoals de Playstation”, legt Brighton uit. Er wordt veel gepraat over personalisatie, maar het wordt nog weinig toegepast. Hoe komt dat? “De technologie is vaak een barrière geweest. Pas nu zijn er de oplossingen om de waardevolle data die vastzit in silo’s, te ontsluiten.”

“Het gaat niet om single view of customer, maar om de informatie die je nodig hebt over de persoon op dat moment om een engaging experience te bieden. Dat is waarschijnlijk geen tien jaar aan verkoophistorie, maar wel de laatste zes producten waar ze interactie mee hebben gehad.”

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond