-

InBeacon: commerciële innovatie met iBeacons

Remco Bron, co-founder en CCO van inBeacon, vertelt over iBeacons op Sail en nieuwe commerciële toepassingen: “Met iBeacons zijn commerciële toepassingen mogelijk die echt werken. We zijn heel erg gewend om aan grote getallen te denken, maar hier maak je de funnel juist heel klein. Je kunt heel relevant adverteren.”

Op Sail zette Bron long range beacons in: “Die hebben een bereik van 300 meter. Ideaal voor grote ruimtes of zoals bij Sail. Het schip vaart voorbij en je krijgt vanzelf een pushbericht met informatie over dat schip.” Voor Nalu, een nieuw energiedrankje van Coca Cola, tagt Bron nu Telegraaf app gebruikers die Nalu proberen op stations: “Daar bouwen we vervolgens een retargeting campagne omheen met kortingsbonnen. Zo ga je van sampling tot aankoop. In een soortgelijke case voor Dekamarkt steeg de CTR met 400 procent.”

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond