Mirabeau focust op airlines, tekent Air France

Adjan Kodde van Mirabeau vertelt tijdens Cannes Lions over de focus van Mirabeau op airlines: “We merken dat we met onze klanten KLM en Transavia in een heel competitief speeldveld zitten in Europa. Dat zorgt ervoor dat ons werk wel gezien wordt.” Recent koos China Southern Airlines voor Mirabeau en zojuist werd de vierde airline bekend: Air France.

“Wij kiezen voor onze internationale stappen echt voor een specifieke markt. En dat doen we nu met airlines”, schetst Kodde. “Het is handig om op een bepaald onderwerp te richten omdat je dan via direct marketing, LinkedIn en social daar ook actief op kan sturen.” De vierde airline is net binnen. ”Waarom kozen ze voor jullie?” “Vanwege onze visie op user experience design en de wijze waarop wij de airline-industrie echt begrijpen.”

Kodde vindt dat iets typisch Nederlands: “Mijn uitleg van Dutch Design gaat ver terug. Nederlandse ontwerpers verdiepen zich in de materie om aan de hand daarvan tot nieuwe inzichten en ontwerpen te komen. Dat is al begonnen met de Hollandse meesters in de schilderkunst.”

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug