-

Peter van der Schaar (Netwinst): ‘Onze software maakt de taak van de marketeer eenvoudiger’

Wie denkt dat werken in de marketing vooral creatief bezig zijn betekent, komt in praktijk vaak bedrogen uit. Natuurlijk, het begint vaak met het bedenken van een goed plan. Maar vervolgens is het aan de marketeer om ervoor te zorgen dat dit plan op alle mogelijke niveaus ook zo goed mogelijk wordt uitgevoerd. “Dus marketeers zijn vaak meer projectmanagers die twintig verschillende poppetjes of bureaus of systemen moeten aansturen, terwijl wij vinden dat marketeers veel meer terug moeten naar waar ze goed in zijn: het bedenken van een creatieve boodschap. Het bedenken wat relevant is voor een klant op een bepaald moment. Daar proberen wij ze bij te helpen”, aldus Peter van der Schaar oprichter en directeur van Netwinst, tegen Fast Moving Targets.

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond