-

Relevantere advertenties met realtime metadata

Startup RelevancyData belooft echt relevante advertenties bij video’s. Hoe gaan ze dat waarmaken? “Onze technologie is in staat gezichten, logo’s, objecten, muziek en emotie te herkennen. Daar kunnen we direct een passende advertentie aan toevoegen”, legt Michal Hubschmann uit.

“Ons core product is een adserver en onze klanten zijn mediabedrijven. Realtime plaatsen we automatisch tags bij een video, bijvoorbeeld de tag Adidas als het Adidaslogo in beeld is. Of denk aan een live voetbalwedstrijd waarbij Messi voorbij komt. Onze adserver kan daar direct een advertentie voor bijvoorbeeld een Messi-schoen aan toevoegen”, vertelt Hubschmann. “Veel gebruikers zijn geïrriteerd door de prerolls en niet relevante advertenties. Mediabedrijven kunnen dankzij die realtime metadata hun advertenties beter afstemmen op de doelgroep.”

Deel dit bericht

1 Reactie

Leonard Wolters

Jammer dat er helemaal niets op de site van relevancy data staat. Nav bovenstaand artikel totaal geen clou wat het precies doet

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond