-

Startup Daar Online Media: ‘Wij zijn de easyJet in online marketing’

Wolter van der Weide richtte vorig jaar in Groningen het online marketingbureau Daar Online Media op. Ze doen Google Ads, zoekmachineoptimalisatie, Facebook en display advertising. Hoe weet een startup gericht op het MKB klein segment zich te onderscheiden?

“We zijn de easyjet in online marketing”, vertelt Van der Weide, “Standaard en goedkoop. Ook de bakker om de hoek kan bij ons beginnen. Klanten kunnen al met een laag bedrag starten, vanaf 150 euro per maand, en wij helpen ze groeien door opportunities in kaart te brengen.” Waar droom je nog van? “Groei. Over vijf jaar willen we graag 500 klanten bedienen.”

 

Deel dit bericht

2 Reacties

Sjoerd

wat een slecht verkoopverhaal… Hoezo de easyJet van de online marketing? DTG, reachlocal doen hetzelfde ‘goedkope’ (lees: slechte kwaliteit) trucje. Bijzonder wrang dat dit onder de noemer ‘startup’ wordt gebracht. Het is namelijk niet bijzonder, niet innoverend, eigenlijk niet echt noemenswaardig.

Wolter van der Weide

Beste Sjoerd ?, Ik mis je achternaam anders zou ik je graag persoonlijk benaderen. Bedankt voor je mening. Ik heb een aantal vragen m.b.t. jouw mening: 1) waarom vind je het een slecht “verkoopverhaal?” 2) Hoezo de easyJet van de online marketing? EasyJet doet een aantal beloften waar wij ons in herkennen, namelijk: wij staan aan uw klant, wij maken het makkelijk voor u en open en eerlijk. Trucjes doen we, maar op een transparante, open en eerlijke manier die leiden tot het realiseren van de doelstellingen van onze klanten.
Overeenkomsten met DTG en Reachlocal zijn er qua product cq dienst wel, dat klopt. Verschillen zijn er ook. Deze benoem ik niet uit respect voor onze con collegae.
Ik ben het met je eens dat het (voor velen) niet bijzonder is, (voor velen) niet innoverend echter voor iedereen wel noemenswaardig. De verschillen leg ik je graag een keer uit. Keertje koffie doen? Mail me op wolter@daar-om.nl

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond