-

Enzo Knol: 17,8 miljoen kijkers per maand ‘vooral door gekkigheid’

Binnen anderhalf jaar liep het vloggen uit van hobby tot maar liefst 17,8 miljoen kijkers per maand en 461.000 Nederlandse abonnees. “Ik doe elke dag twee video’s: een vlog over mijn dagelijks leven en een video over het spel Minecraft. De eerste haalt 150.000 kijkers en de tweede haalt 100.000, binnen de eerste 24 uur.” Vlogger Enzo Knol vertelt over zijn succes op YouTube.

“Mijn vlog gaat over lifestyle en reality. Views lopen uit tot 200.000 – 300.000, soms zelfs over de half miljoen”, vertelt Knol met enige trots. Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen? “Jezelf zijn, lol maken, gek doen. Vooral gekkigheid.”

Energie en positiviteit
Voor bedrijven zou hij ook iets kunnen doen, geeft Knol aan: ”Het zou wel bij me moeten passen. Als bedrijven zoiets hebben van: dat spreekt ons aan, energie, positiviteit, staat voor veel goede dingen in het leven… neem contact met me op!” Advies voor bedrijven die het zelf willen doen heeft hij ook: “Je moet vooral heel erg origineel zijn, en uniek, dat is wel belangrijk.”

Deel dit bericht

1 Reactie

Leli

Enzoknol gaat winnen!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond