-

Ziggo: personalisatie wordt speerpunt 2016

In 2016 richt Ziggo zich op personalisatie, vertelt Maarten Stramrood van Ziggo: “Personalisatie is altijd een balans tussen privacy en relevant zijn. Wij als sector moeten proberen die balans te vinden, anders krijg je te maken met wetgeving en politiek.”

“We zijn vrij ver met het kunnen onderbrengen van mensen in een bepaalde audience. De volgende stap zal zijn dat de audiences steeds kleiner worden, dus dat we zaken steeds relevanter naar klanten kunnen communiceren”, schetst Stramrood. “Binnen social media en Google Display kan dat al enige tijd, straks kunnen we dat ook in de website en onze offline media. Maar al ga je mensen echt targetten op hun persoonlijke interesses op een persoonlijk niveau, dan sla je de plank volledig mis.”

Tam Tam Unplugged
Tam Tam Unplugged was een hackaton in Lissabon Portugal, georganiseerd door de interactive bureau’s Tam Tam en Expand Online. Medewerkers werkten samen aan nieuwe online diensten voor aanwezige partijen zoals Oxxio, Artsen zonder Grenzen, Marlies Dekkers, Hogeschool van Rotterdam, Ziggo en Univé.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond