More stories

Fingerspitz: kans op twee IAB Europe MIXX Awards

Marketingbureau Fingerspitz is genomineerd voor twee IAB Europe MIXX Awards, een jaarlijkse internationale prijs.

Marketing

AI maakt tv-commercial voor pizza in 3 uur

De basistechniek is nog maar een paar maanden oud, maar professional slaagde er in om louter met AI binnen drie uur tijd een complete tv-commercial te produceren.

Artificial Intelligence

Pepsi zet vol in op TikTok voor Champions League-finale

In de aanloop van de Champions League-finale op 10 juni is Pepsi al zijn social campagne begonnen. De Amerikanen zetten vol in op TikTok.

Campagnes

Succesvolle marketingstrategieën voor re-engagement

Re-engagement- campagnes gericht op uw bestaande clientèle werken! Ze zorgen voor meer kliks, meer conversie en meer omzet.

Campagnes

Campagnepanel 193: ‘voelt klassiek digitaal’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken ze naar de ‘Veilig op Weg’-campagne gemaakt voor Univé.

Campagnes

Campagnepanel 192: ‘opvallend door kwaliteit’

Drie deskundigen over een actuele digitale campagne. Dit keer de lancering van een nieuw label door KLM, iets dat niet vaak gebeurt. Doel: IT’ers werven.

Recruitment

Wie wil winnen in de aandachtseconomie moet het totale speelveld overzien

Uit onderzoek blijkt dat bij het voorspellen van effectiviteit, attention een drie keer betere indicator is dan viewability.

Campagnes

Case: NS bereikte doelgroepen met contextual advertising en creatieve advertenties

De uitdaging bij de campagne rond NS Flex: één basisproduct, maar de campagne moest zich richten op twee heel verschillende doelgroepen.

Campagnes

Campagnepanel #191: ‘Leuk. Als het werkt.’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken ze naar een campagne van easyJet met muziek uit Spotify.

Campagnes

KLM lanceert sub-brand Tech & Data

KLM brengt een nieuw merk op de markt waarmee het zich als werkgever specifiek wil richten op digitaal technische personeel.

Recruitment

Social Commerce in 2022: alles wat je nodig hebt voor hogere conversies

Een hoogwaardige productfeed is één van de belangrijkste componenten van een effectieve en sterk converterende online marketingstrategie voor je e-commercebedrijf.

Conversie

easyJet geeft reisadvies via Spotify playlists

easyJet en Spotify gebruiken de muzieksmaak van reizigers om tips te geven over hun volgende vakantiebestemming.

Marketing

Campagnepanel #190: ‘Mag harder, brutaler’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele campagne. Dit keer kijken ze naar de datagebaseerde offline campagne van Gorillas.

Campagnes

Van Petra naar Peter: hoe kaart je genderongelijkheid aan op een inspirerende manier?

The Family Amsterdam maakte de campagne ‘Mijn naam is Peter’ om de genderongelijkheid in de top van het bedrijfsleven aan te kaarten.

Campagnes

Polestar: het leven en voelen van een merk

Alle conventies mochten de deur uit. Een nieuw merk en een compleet nieuw digitaal landschap. Code D’azur ging de uitdaging aan.

Campagnes