GenAI is de toekomst, maar bedrijven missen vaak een strategie
Generatieve kunstmatige intelligentie (GenAI) gaat hoe en waaraan we werken de komende jaren drastisch veranderen. Voor organisaties die de potentie
Generatieve kunstmatige intelligentie (GenAI) gaat hoe en waaraan we werken de komende jaren drastisch veranderen. Voor organisaties die de potentie
“Het is niet goedkoop, maar het levert wel op”, vertelt Peter van Wijnaerde van Teamleader. In plaats van zakken reclamegeld naar Meta, Google en LinkedIn te brengen, investeren ze...
Socialmediagebruikers geven bij posts met AI-genereerde beelden vaker comments die een merkvermelding of een tag van vrienden/andere accounts bevatten dan bij traditionele beelden. Dat blijkt uit een nieuw onderzoek...
Hoe effectief zijn AI-gegeneerde beelden in social media marketing? Dit onderzoek laat zien welke impact AI-gegeneerde beelden hebben op customer
Advertenties in podcasts hebben, volgens een onderzoek van Kantar, de meeste impact sorteren bij het vergroten van advertentie- en merkbekendheid en propositiebekendheid.
Op schaal beheren van omnichannel contentdifferentiatie over klantsegmenten is een uitdaging voor bedrijven. De oplossing? Atomic Content.
Je bent na dit boek echt iets wijzer geworden over verwachtingen en hoe ze in je voordeel kunnen werken in de wetenschap van marketing.
Het vak van 'branded content'-maker is steeds professioneler aan het worden: op een rij wat 'branded content'-campagnes in positieve zin beïnvloedt.
Ook in B2B brokkelt het vertrouwen af: te veel 'lead nurturing', reclame en 'greenwashing'. Herstel begint bij goede content vrij ter beschikking stellen.
Het verspreiden van een goede whitepaper is een sterk onderdeel van de marketingstrategie. Het levert naamsbekendheid, autoriteit en leads op.
Iedereen kent het belang van succesvolle content. Maar wat 'succesvol' precies is hangt af van de doelen die je wilt bereiken. Denk daar dus vooraf over na.