Onderzoek: Consument begint decemberinkopen in oktober
Nederlandse online retailers kunnen hun omzet flink opkrikken door in te spelen op het steeds langer wordende feestseizoen. Uit nieuw onderzoek blijkt dat bijna de helft van de shoppers...
Nederlandse online retailers kunnen hun omzet flink opkrikken door in te spelen op het steeds langer wordende feestseizoen. Uit nieuw onderzoek blijkt dat bijna de helft van de shoppers...
De Nederlandse specialist in ingame-advertising Level UP Digital anticipeert op een grote verschuiving in de digitale reclamewereld met de verwachte lancering van Grand Theft Auto 6 volgend jaar. Het...
Na een gematigd eerste kwartaal met een groei van 1 procent zijn de bestedingen aan buitenreclame in het tweede kwartaal van dit jaar uitgekomen op een plus van 5...
Performancemarketingbureau Follo kondigt de overname aan van Brandsom, een Nederlandse specialist in marketplaces. Met deze overname versterkt Follo zijn positie in het e-commercelandschap.
Een verruiming van de online advertentiemogelijkheden voor Ster, zoals voorgesteld in Den Haag, dreigt de markt ernstig te verstoren. Dat stelt een onafhankelijk onderzoek van Station10 in opdracht van...
Vanuit het collectief van TBWA\NEBOKO, DDB Amsterdam en 180 Global introduceren de bureaus het label Dark Horses in Nederland: een creatief bureau gespecialiseerd in sport en marketing.
De opkomst van kunstmatige intelligentie, met generatieve AI als aanjager, zorgt voor ingrijpende veranderingen binnen het marketingvak. De kern van marketing — het creëren van waarde en het verbinden...
AI staat volop in de belangstelling, maar het succes van je organisatie wordt uiteindelijk bepaald door tevreden klanten. De beste AI maakt het voor bedrijven gemakkelijker om een goede...
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2024 met 6,9% gegroeid tot 6,41 miljard euro. Die stijging komt vrijwel geheel op het conto van digital dat een toename van...
Als onderdeel van de PUMA Group heeft STICHD zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een internationale specialist voor merken zoals PUMA, Tommy Hilfiger, Manchester City, de Formule 1, Premier...
DPG Media introduceert als eerste en enige Nederlandse uitgever de PMP Portal: een innovatieve tool waarmee adverteerders en mediabureaus zelfstandig en razendsnel deals kunnen opzetten en beheren binnen de...