Deel dit artikel
-

e.day 2007: Accelerate!

Ook dit jaar vond e.day plaats in de voormalige Van Nelle fabriek in Rotterdam. Daar kwamen op 13 september 2007 meer dan 1.500 internet professionals bij elkaar om te luisteren, praten, netwerken maar vooral om de dag te beleven. Omdat niet iedereen bij elke sessie aanwezig kon zijn, hebben wij zoveel mogelijk informatie over de sessie bij elkaar gebracht.

e.day 2007 Tara Hunt: How to Make a Gabillion Dollars With Community Marketing

Hoe kun je als bedrijf je klanten betrekken en enthousiasmeren door middel van je product, communicatie en experience? Community marketing gaat niet over het pushen van boodschappen of het creëren van sterke merken, maar over het bouwen van relaties en betrekken van communities. Tara gebruikt daarbij de tools en de mogelijkheden van het web om klantrelaties op te bouwen en te versterken.

Klik hier voor de presentatie van Tara Hunt

Eric T. Peterson: “All That Can Be Measured, All That Can Be Known”

The best thing about the online channel is that it can be measured a million different ways. The worst thing about the online channel is that can be measured a million different ways.

Klik hier voor de presentatie en video van Eric T. Peterson

e.day 2007: Rolf Skyberg (Ebay): Web 2.0++: Why we got here and what’s next

The pony express. Hot dogs. Claude and Ignace Chappe. Birds of the Salton sea. How are these related?

Klik hier voor de presentatie van Rolf Skyberg

Biz Stone (twitter): Social Alchemy and The Changing Nature of Online Communication

Worldwide, people are moving their daily conversations out of private email and instant messages and into public social networks, blogs, and beyond.

Klik hier voor de presentatie van Biz Stone

Liam Mulhall (Brewtopia): “Making open source profitable”

Brewtopia is entirely reliant upon word of mouth; Until last month Brewtopia has never done any advertising. 90% of sales occur direct, online. From humble beginnings two years ago, Brewtopia ignorantly goes where no beer manufacturer dares to go. Now selling thousands of cartons of beer monthly, Brewtopia listed on the NSX this year and is proud to include as it’s clients Arnotts, TNT, Price Waterhouse Coopers, Procter & Gamble, Universal Pictures Foxtel, Channel 7, and just about every top company is Australia.

Klik hier voor de presentatie en video van Liam Mulhall

Lawrence Coburn (sexywidgets.com): Widget Strategies and Execution

This session will look at best practices in design, development, and distribution of web widgets, and will provide specific tips to ensure maximum exposure for your web widget.

Klik hier voor de presentatie van Lawrence Coburn

Mark Fletcher: Startupping 2.0

Mark will talk about the process of starting an Internet company in the 21st century. Small, cheap, and fast is the name of the game. This is not your father’s Internet startup.

Klik hier voor de presentatie en video van Mark Fletcher

Rene Repko (HEMA): Je hoeft niet voorop te lopen om te winnen

HEMA bestaat meer dan 80 jaar en is pas 4 jaar actief met een e-commerce operatie. Hoe www.hema.nl maximaal in lijn is met Bijzondere Eenvoud, HEMA’s merk essentie.

Klik hier voor de presentatie van Rene Repko

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond