Deel dit artikel
-

Ilse media mengt zich in online vacaturestrijd

Ook Ilse media wil graag de vacaturemarkt veroveren. In juli lanceert de online uitgever een nieuwe vacaturebank. NUwerk.nl moet zich onderscheiden met uitsluitend directe vacatures.

De vacatures op de nieuwe banensite komen tot stand zonder tussenkomst van arbeidsbemiddelaars als werving- en selectiebureaus en uitzendbureaus. Bezoekers solliciteren direct bij de werkgever.

Het bereik van NU.nl moet de opstap zijn om de werkzoekende naar de nieuwe site te leiden. Via één klik heeft de werkzoekende op NU.nl direct toegang tot de laatste vacatures. De nieuwssite kent elke maand 3,5 miljoen unieke bezoekers. Nuwerk.nl garandeert een uniek bereik van 400.000 bezoekers per maand en 4,8 miljoen unieke bezoekers per jaar.

De werkgever sluit een contract af op basis van het aantal werknemers in het bedrijf. Een organisatie met meer dan 30.000 werknemers betaalt op jaarbasis 25.000 euro en mag vervolgens onbeperkt vacatures plaatsen. De kleinste bedrijven betalen 1.000 euro per jaar.

Jan van Goch, Director Marketing & Sales bij Connexys: "Op deze manier is het mogelijk om gemakkelijk en tegen lage kosten per vacature te werven in een kwalitatief hoogwaardige omgeving."

Daarnaast heeft de werkgever de mogelijkheid om het bedrijf extra onder de aandacht te brengen door het plaatsen van een bedrijfsprofiel.

Deel dit bericht

3 Reacties

Jan van Zetten

Vreemd dat ze al bezoekers kunnen garanderen op een site die nog niet eens bestaat…

Barry de Vent

"Een organisatie met meer dan 30.000 werknemers betaald op jaarbasis…" Het is betaalt met een T en dus niet met een D…

Marcel Vogels

Uitstekend idee, en een serieuze concurrent voor de huidige marktpartijen op dit gebied. En ongetwijfeld zal dit verder worden uitgebouwd. Well done 😉

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond