Deel dit artikel
-

Nieuwe Saab-campagne alleen bij FD Groep

Saab Nederland gaat voor de campagne rondom de Saab 9-5 alleen in zee met De FD Groep. Dat betekent dat de campagne zich beperkt tot Het Financieele Dagblad, BNR Radio en de site van Het FD. Reden: uit onderzoek is volgens Saab gebleken dat onder de FD-lezers en luisteraars van BNR Nieuwsradio relatief veel Saab-rijders zitten.

Voor de communicatie rondom de Saab 9-5 gaat Saab Nederland naast advertenties en  spots gebruik maken van van een ‘permiscial’, een nieuwe online advertentiemogelijkheid van de FD Groep.

Bezoekers van de website van Het Financieele Dagblad krijgen na het bekijken van een presentatie van de Saab 9-5 gratis toegang tot  de volledige FD site. Saab Nederland werkt voor de campagne samen met de bureaus Initiative en HS Publicity.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond