Deel dit artikel
-

Online campagne Sanex rondom Roland Garros

Ter introductie van de nieuwe For Men range heeft .bone in nauwe samenwerking met de bureaus Amercom en Lukkien, een multimediale online en radiocampagne ontwikkeld voor Sanex. Er is een sweepstake ontwikkeld, waarbij, naast een aantal tennisclinics met Martin Verkerk, ook een Peugeot 206 CC Roland Garros te winnen valt.

Primaire doelstelling van de campagne is het verhogen van awareness voor de nieuwe Sanex For Men – productrange. Bezoekers aan de website http://www.sanex.nl/sanexformen/ worden uitgedaagd hun kennis over Sanex For Men te testen. Bij het correct beantwoorden van de vragen krijgen ze via email een wincode toegestuurd, waarmee ze kans maken op de prijzen.

De hoofdprijs, een Peugeot 206 CC Roland Garros heeft een directe link met de Sanex sponsoring van Martin Verkerk, die gedurende de looptijd van de campagne actief is in het gelijknamige Franse kampioenschap.

Naast een intensieve online advertising campagne wordt de sweepstake ook ondersteund op de radio. De realisatie van de site was in handen van Amercom uit Amersfoort. De campagne is maandag 24 mei van start gegaan en loopt tot en met 6 juni 2004.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond