Deel dit artikel
-

Sanoma en CCCP.lab samen in online soapshow

Onder dat motto “Beroemd worden doe je zelf” is CCCP.lab samen met Sanoma Uitgevers het nieuwe multimediale platform Soapshow gestart. Daarop kunnen mensen een fotosoap van hun dagelijkse leven maken en roem vergaren. Het concept lijkt een beetje op dat van de show van je leven.

Dat kan volgens de initiatiefnemers van Soaphow bijvoorbeeld met een eigen interview in het blad Celebrity, een foto op een product, een eigen privébar op de grootste dance-events en misschien wel een eigen vliegtuig!!

Soapshow heeft als partners als Noordzee 100.7 FM, Ilse Media, Sanoma Men’s Magazines, Boomerang en Sound Of Data. Via deze kanalen wordt adverteerders de mogelijkheid geboden de doelgroep 18+ op onconventionele wijze te bereiken.

Soapshow zegt exclusieve crossmediale advertentiepakketten te hebben ontwikkeld voor adverteerders. In het pakket zijn o.a. opgenomen radio (Noordzee 100.7 FM), print (Yes, Celebrity, Maxim en Nieuwe Revu), internet (Soapshow.nl en Ilse.nl) en freecards (Boomerang).

“Hiermee speelt het Soapshow concept in op de wens van adverteerders om op originele wijze brandexposure te genereren en daarmee hun doelgroep op een verrassende en multimediale manier te bereiken,” aldus de bedenkers van Soapshow.

Deel dit bericht

3 Reacties

atreur jr

Ben Wilgenburg

Als ik lees van wie het idee dan wel zou zijn, heb ik zo m'n vraagtekens of het wel echt plagiaat is: http://www.hyped.nl/hyped/archives/00000991.htm  Als het echt plagiaat is, zou een gang naar de rechter alle kans hebben. Dus ik ben benieuwd.

paulina

Ik heb in het verleden al op soapshow.nl gezeten en zonder ook maar een mailtje te sturen is deze van het net gehaalt. Daahag foto's. Ik was gelukkig daarvoor toevallig begonnen met wat foto's op schrijven te branden maar er zijn er toch echt wel een stuk of 200 verloren gegaan. Erg jammer.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond