Deel dit artikel
-

Onestat gaat rendement online campagnes meten

OneStat introduceert on demand diensten voor het meten van conversies van online marketing campagnes, koopgedrag en zoekmachine marketing. De diensten zijn speciaal ontwikkeld voor online marketeers die in een oog opslag het resultaat van hun online marketing inspanningen willen zien. Dit alles real-time en zonder software te installeren.

“OneStat AdWorks en eBusiness bieden tientallen rapportages over conversies, koopgedrag en zoekmachine marketing,” zo stelt webstatistiekenbedrijf Onestat. De features moeten marketeers een helpende hand bieden om hun site en online campagnes te optimaliseren en meer leads of klanten te generen. Naast deze features kan men bijvoorbeeld ook zien hoeveel bezoek men krijgt van organische en betaalde zoekopdrachten.

“Meer en meer klanten vragen om betrouwbare on demand website statistieken om hun marketing campagnes, koopgedrag en zoekmachine optimalisatie te meten. Het is een duidelijke trend op het internet dat marketeers willen weten wat het resultaat van hun website of marketing inspanningen is,” zegt Niels Brinkman, medeoprichter van Onestat. Met OneStat AdWorks en eBusiness zegt Onestat op die vraag in te spelen.

“Onze nieuwe diensten zijn speciaal hiervoor ontwikkelt waarmee wij ook rekening gehouden hebben met de snelle ontwikkelingen op dit gebied en wensen van onze klanten,” aldus Brinkman.

Klanten van Onestat zijn onder meer Telfort, de TU Delft, Het Parool, Arcadis, De Jong Intra Vakanties, Mijnwinkel en Buyitdirect. Het bedrijf concurreert onder meer met Nedstat.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond