Deel dit artikel
-

VNU BP herlanceert Emerce magazine in 2004

VNU Business Publications heeft besloten Emerce vanaf het eerste kwartaal van 2004 weer in print te laten verschijnen. Het blad zal in een maandelijkse frequentie uitkomen.

Sinds de overname van het merk en de databases in augustus, is er binnen VNU gewerkt aan een businessplan voor Emerce. Uitgever en directie zijn overtuigd van de inhoudelijke en commerciële mogelijkheden voor een titel die zich richt op innovatie, ondernemerschap en het toepassen van ICT.

Emerce beschouwt ICT als een 'enabler' van innovatie, en wil antwoord geven op de vraag hoe innovatie tot betere bedrijfsresultaten leidt. Emerce richt zich op business innovators; onconventionele ondernemers en managers die vernieuwingen in het bedrijfsleven aanjagen en ICT daarbij gebruiken als een belangrijk instrument om hun businessdoelen te bereiken.

Emerce mikt op ondernemers en algemeen-, marketing-, sales-, e-business, IT- en business development-managers. De doelgroep is hoofdzakelijk werkzaam in de financiële en zakelijke dienstverlening, retail, media, IT, industrie en consultancy.

Geïnteresseerden in de ontwikkelingen rond de herlancering van Emerce kunnen zich alvast vrijblijvend inschrijven op een mailinglist (zie het kopje 'Stay tuned' in de bovenbalk).

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!