Deel dit artikel
-

2,5 miljoen dollar voor CustomerGauge

CustomerGauge, een aanbieder van zogenoemde customer success software, heeft 2,5 miljoen dollar aan investeringskapitaal opgehaald in een A-ronde geleid door Newion Investments.

Het bedrijf, gevestigd in Amsterdam, is opgericht door Adam Dorrell en Camilla Scholten. Men honderden klanten in Europa, waaronder BMW, Philips, Electrolux, Wolters Kluwer, H&R Block, Canon en Aegon.

Het systeem van het bedrijf wordt vooral gebruikt om klantretentie te verbeteren, op basis van het Net Promoter System. De Software-as-a-Service (SaaS) oplossing voegt de Net Promoter Score samen met customer engagement-metrics en omzetcijfers. CustomerGauge meet jaarlijks 20 miljoen contactmomenten.

Newion Investments leidde de eerste externe investeringsronde die CustomerGauge heeft opgehaald. Patrick Polak, Managing Partner van Newion Investments, krijgt een plek in de raad van bestuur van CustomerGauge.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond