Deel dit artikel
-

Openbaar vervoer-site 9292 besteedt deel webcare uity aan Scooperz

Openbaar vervoer-site 9292 is voor webcare in zee gegaan met Scooperz. Sinds enkele weken voert Scooperz buiten kantooruren de webcare van 9292 uit. Tijdens kantooruren blijft 9292 zelf de webcare doen.

Al in 2008 richtte 9292 haar webcare in, al ging het op dat moment alleen om vragen via Twitter. Inmiddels kunnen die vragen ook gesteld worden via Facebook en – sinds juni 2015 – WhatsApp. 9292 was een van de eerste partijen die dit laatste kanaal toevoegde aan haar webcare.

De groei van het gebruik van socialmediakanalen is voor 9292 reden genoeg om deze vorm van consumentenservice voortvarend op te pakken.

9292 beantwoordt via sociale media de meest uiteenlopende vragen, maar geeft geen reisadviezen. Daarvoor zijn de informatiekanalen zoals de telefoon (0900 9292), de website (9292.nl) en de apps.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond