Deel dit artikel
-

Air Miles en UPC winnaars Dialogue Marketing Awards

Richard Brandhorst (Air Miles) is uitgeroepen tot Dialogue Marketeer of the Year. Annefloor Samsom (UPC) ontving de prijs voor Dialogue Marketing Talent of the Year. De onderscheidingen worden jaarlijks uitgereikt aan professionals die zich hebben onderscheiden in de marketingbranche.

Volgens vakjuryvoorzitter Frans Reichardt verdient Brandhorst de titel omdat hij aan de basis heeft gestaan van een enorme draai in denken en doen bij Air Miles. ‘Onder Richards leiding wordt nu vol ingezet op profiel- en gedraggestuurde communicatie met de Air Miles-spaarder, gebaseerd op optimale personalisatie en relevantie voor de spaarder.’

Annefloor Samsom ontvangt de talentprijs omdat de vakjury in haar een jonge professional ziet die de waarde van een klantgerichte multichannel aanpak bewijst. De technologie brengt klantinzichten binnen bereik van elke marketeer. Maar is de marketeer die het verschil maakt en bepaalt wat je ermee kunt, aldus de jury.

De overige genomineerden waren Richard Otto (Adformatie), Marc Borgers (Borgers & Straathof) en Tessa Hoddenbagh (ING).

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond