Deel dit artikel
-

Ambitieus Affiliprint steekt zich in het nieuw

Affiliprint lanceert een nieuw technisch platform, nieuwe klantenportalen, nieuwe website en huisstijl. “We staan aan het begin, insertmarketing gaat nog ontploffen”, aldus managing director Ron Thomassen.

De overname van Affiliprint door Daisycon gaf Thomassen de gelegenheid om zijn site en platform onder handen te nemen. De invloed van de Duitse eigenaren was er immers niet meer. Met de nieuwe site en moderne huisstijl denkt hij meer bedrijven aan te spreken en te interesseren in – wat heet – insert marketing.

Het bedrijf biedt adverteerders de mogelijkheid nieuwe klanten te werven aan de hand van waardebonnen of giftcards. Deze worden als insert verspreid via magazines, kranten en met name pakketten van webshops. De publishers zetten hun verzendingen in als verdienmodel en marketingtool. De conversie ligt tussen de 0,1 en drie procent.

“De groei stagneert niet. De markt gaat nog ontploffen. Iedereen met een redelijk marketingbudget wil altijd wel een beetje investeren in inserts. Meestal kloppen ze dan bij ons aan. De adverteerders steken elkaar ook wel aan. Als de een het wil, wil de ander ook.”

De nieuwe backend van Affiliprint is sneller en biedt de gebruiker meer statistieken met resultaten van zijn acties. “We richten ons sterk op de datakant. Adverteerders kunnen daarmee betere campagnes starten en targetten. Die kant gaan we ons doorontwikkelen.”

Foto: FaceMePLS (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond