Deel dit artikel
-

ANP gaat werken met Facebook at Work

Het Algemeen Nederlands Persbureau (ANP) is de eerste organisatie in Nederland die Facebook at Work officieel in gebruik neemt. De zakelijke versie van Facebook is bij het ANP vanaf 1 maart 2016 operationeel als besloten communicatie- en kennisdeelplatform voor medewerkers en freelancers.

Volgens Mark Westerhoff, CTO van het ANP, heeft Facebook at Work het grote voordeel dat bijna iedereen al weet hoe het werkt. De tijdlijn ziet er bekend uit en veel functionaliteiten zijn hetzelfde: medewerkers kunnen berichten, nieuws en video’s posten en specifieke groepen en evenementen aanmaken voor projecten, werkgroepen of afdelingen.

De informatie die gedeeld wordt, is alleen beschikbaar voor geautoriseerde medewerkers en blijft eigendom van het ANP.

Momenteel zijn er wereldwijd zo’n 300 organisaties die toegang hebben tot de pilotomgeving. Wanneer Facebook at Work breder wordt uitgerold is niet bekend.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond