Deel dit artikel
-

App C1000 heeft slimme boodschappenlijst

C1000 is de volgende supermarkt, na Albert Heijn, met een eigen iPhone- en iPad- app. De gegevens in de applicatie blijven altijd actueel.

De supermarktketen wijst op een aantal bijzondere eigenschappen van de app. Zo is het mogelijk om de boodschappenlijst te delen met gezinsleden, collega’s en vrienden. Op het laatste moment kan er dan nog iets vanuit huis toegevoegd worden en is het lijstje altijd up-to-date. Wordt er een product op het boodschappenlijstje geplaatst, dan krijgt de klant te zien dat bijvoorbeeld de sperziebonen in de aanbieding zijn op het moment dat er groente wordt toegevoegd.

Opvallend is verder de zogenoemde keukenstand. Klanten kunnen hier recepten uitkiezen die stap voor stap doorlopen worden, een kookwekker functie inschakelen of één van de ruim 75 ‘how to’ filmpjes bekijken. Zo is er te zien hoe een biefstuk gebakken moet worden, hoe je ovenaardappeltjes maakt en hoe een paprika makkelijk schoongemaakt wordt.

Elke winkel heeft de mogelijkheid om C1000 online aan te passen aan hun locale situatie.De winkel kan eigen aanbiedingen toevoegen of klanten wijzen op lokale acties of gewijzigde openingstijden. Om het de klant helemaal makkelijk te maken kunnen de boodschappen die op het lijstje worden geplaatst met één druk op de knop op de looproute van die winkel gezet worden. Het enige dat de klant hiervoor hoeft te doen is eenmalig zijn winkel te selecteren.

Deel dit bericht

1 Reactie

Victor

Ziet er goed uit! Vooral de koppeling met mijn filiaal (Deventer Colmschate) maakt het handig!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond