Deel dit artikel
-

Asos met live kledingadvies via Google Helpouts

Online modewinkel Asos gaat persoonlijke kledingadviezen geven via Google Helpouts. Klanten kunnen blokken van vijftien minuten boeken voor videochats met stylisten van de webshop.

Asos lanceerde vrijdag een dienst om winkelen persoonlijker te maken en het gat tussen klant en winkel te verkleinen. De internationaal werkende webwinkel pakt het voortvarend aan en maakt meer dan een volle FTE beschikbaar: vijftig uur per week.

De virtuele adviesbalie is open tussen negen uur ‘s ochtends en negen uur ‘s avonds. Belangstellenden hoeven enkel Asos op te zoeken op Helpouts.

Asos is niet het eerste grote merk dat persoonlijke hulpdiensten biedt per video. Sephora zet het kanaal al in voor vrouwen die hulp willen bij hun make-up en de Amerikaanse ketens Sears en Home Depot helpen huis en tuin inrichten.

De modewinkel deed eerder dit jaar al ervaring op met Hangouts, een openbare (en per definitie gratis) versie van Helpouts.

Foto: Robert Neff (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond