Deel dit artikel
-

AutoScout24 past design en advertenties aan

Grotere advertenties, meer relevante informatie, beoordelingen van autobedrijven en een duidelijker onderscheid tussen auto’s die aangeboden worden door autobedrijven en particulieren. Autoportal AutoScout24 heeft zijn site drastisch vernieuwd.

Bij het nieuwe design van de zoekresultatenpagina heeft AutoScout24 naar eigen zeggen de wensen van consumenten centraal gesteld. Die willen bijvoorbeeld in één oogopslag alle relevante informatie zien. Ook het door foto’s kunnen scrollen, zonder door te hoeven klikken naar detailpagina’s, is een belangrijke wens.

Ook biedt de site nieuwe advertentiemogelijkheden. De meest uitgebreide optie is de Premium Advertentie. Die verschijnt bovenaan bij een relevante zoekopdracht en biedt veel ruimte voor extra informatie.

De tweede nieuwe mogelijkheid is een Plus Advertentie. Hierin zijn eveneens uitgebreide profileringsmogelijkheden opgenomen. De derde optie, de Basis Advertentie, is de nieuwe standaardadvertentie, maar dan groter. Hieraan zijn volgens het bedrijf geen extra kosten verbonden.

In Duitsland waren deze mogelijkheden al langer beschikbaar.

Het vernieuwde design en de bijbehorende advertentiemogelijkheden zullen vanmiddag live gaan.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond