Deel dit artikel
-

Bax-shop wil verdere buitenlandse groei

De webwinkel voor muziekinstrumenten en dj-gear Bax-shop wil binnenkort filialen openen in nog drie Europese landen, waarmee het aantal landen op acht komt.

Afgelopen zomer boorden de Goesenaren de Engelse markt aan, wat naar kennelijke tevredenheid verloopt. Omdat de winkels in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland en Engeland allemaal op hetzelfde softwareplatform draaien, is techniek niet de grootste drempel voor verdere groei.

Binnenkort wil Bax-shop uitbreiden naar Spanje en Italië en daarna naar Zweden.

Het ontsluiten van een land is vooral een kwestie van het lokaliseren van de taal en het aanbod. Zijn strategie noemt Bax-shop eigenwijs. Native copywriters en vertalers, veelal zelf ook muzikanten, zijn in dienst om kloppende en geloofwaardige content te maken die nauwkeurig toegeschreven is op de consument. Bax-shop probeert met alle sites een lokaal gevoel uit te stralen.

Foto: Xi WEG (cc)

Deel dit bericht

14 Reacties

kimbo

Laten ze eerst maar eens wat doen aan hun klanten service.
Die is echt slecht.
Vragen worden niet beantwoord terug bel verzoeken niet gedaan.
Kopen kopen en voor de rest niet moeilijk doen is hun motto.

jan

Wat Kimbo schrijft klopt en dat heb ik ook ervaren. De service en arrogantie neemt toe bij Bax shop.

jan

Aanvulling op vorige bericht: slechte service neemt toe nij Bax shop.

Sacha

Mijn ervaring met Bax Shop is voornamelijk positief. Als er al eens iets mis gaat (en er gaat wel eens iets mis, hoewel niet vaak) dan wordt dat prima opgelost via de service telefoon, of de service chat. Mailen, daar begin ik sowieso niet meer aan, bij geeneen postorderaar.

Jos van Bax-Shop

Beste Kimbo, Jan,

Bedankt voor de reacties. Jammer om te lezen dat jullie niet tevreden zijn over de geleverde service. Wij komen hier graag met jullie over in contact zodat we jullie ervaringen kunnen bespreken en wij hier actie op kunnen ondernemen. Wij hebben onze service namelijk zeer hoog in het vaandel staan en vernemen hier zodoende graag feedback op, zodat wij onze service eventueel bij kunnen stellen. Willen jullie zo vriendelijk zijn om jullie telefoonnummers naar ons te mailen via helpdesk@bax-shop.nl o.v.v. Emerce?

Wij horen graag van jullie!

Met vriendelijke groet,

Jos
Bax-Shop

J. Bax

Hoi, helemaal mee eens. Maargoed hopen dat het in de toekomst beter gaat.

Gr johan

Jeffry

In de afgelopen week heb ik al meerdere malen gebeled voor informatie betreft enkele apparaten die ik wilde aanschaffen.

3 x is mij toegezegt dat ik gebeld zou worden. Tot op heden geen gehoor.
de maffiosos die ik aan de lijn kreeg, kwamen over alsof ze echt eerst een checklist moeten doorlopen voordat je info over een product heb. zo kan ik door gaan.

graag wilde ik apparaten aanschaffen die rond de €1000 kost. Maar dat ik gvd een hele week op antwoord wachten voordat ik een antwoordt heb, heb ik daar geen tijd voor. En dan nog afwachten dat je wel of niet gebeld word. Maar nu heb ik toch maar mijn aankoop bij keymusic gedaan. Daar zijn er tenminste mensen die weten wat ze in de winkel hebben waar meerdere mensen over de zelfde product kennis hebben.
Eerder deze week heb ik 2 x een kutje aan de lijn gehad die ook haar bek in de scheterij had.

Ronny

Ik ben volkomen met jeffry eens.

Vaak lees je overal dat mensen erg te vreden is over het brede assortiment, snelle levering en betalings mogelijkheden. Ook hier geef ik deze mensen wel gelijk in. Maar als het op product kennis komt, dan beginnen de meeste telefonisten daar aan de telefoon te kakken, waardoor het idd erop lijkt dat elk product per persoon is toegewezen. Dus net zoveel specialisten als de hoeveelheid aan producten binnen de filiaal is Goes.

als je product kennis hebt dan kun je voordeel bij baxshop halen. Als je geen kennis hebt, dan moet je zeker niet meer van baxshop verwachten!!

Amanda van Bax-shop

Beste Jeffry en Ronny,

Bedankt voor jullie berichten. Jammer om te horen dat jullie niet tevreden met ons zijn. Wij hebben productspecialisten klaar zitten die jullie vragen kunnen beantwoorden. Die zijn niet altijd gelijk beschikbaar en dan wordt er een terugbelverzoek aangemaakt. Het is dat natuurlijk niet de bedoeling dat u een week gaat wachten op een belletje. Onze excuses daarvoor. Mochten we jullie nog ergens mee van dienst kunnen zijn, stuur dan een mailtje naar webcare@bax-shop.com onder vermelding van uw telefoonnummer en de vraag.

Met vriendelijke groet,

Amanda
Bax-shop

Ronny

Beste Amanda,

Erg dapper van je dat jij hier alles probeert recht te zetten. Ik hoop dat je hiervoor ook goed wordt betaald.
Alleen gaat het jammer genoeg niet zoals jij hier toezegt.

Dat er iemand beld is ok. Maar als ik zit te kakken, dan ben ik natuurlijk niet in gelegenheid om de phone op de pakken. En natuurlijk ruiken jullie ook niet van afstand dat ik ziet te poepen.

Als jullie daad werkelijk een goede service verlenen, dan ga ik er van uit dat jullie uit je zelf een keer terug bellen om van dienst te zijn. En niet na 1 keer bellen de terugbel melding skippen omdat die de gene niet bereikbaar is.

Het irritante bij baxshop is, dat niemand terug kan zien waarvoor iemand gebeld had als die gene na een gemiste oproep terug beld. Dan kun je weer het hele verhaal voorkouwen en wachten dat je binnen 24uur terug wordt gebeld.

Freddy Van Dael

Ik ken de Firma Bax al lange tijd en ben Dj in Spanje. Echte prof.firma’s voor Dj’s heb je hier niet echt, en als er die al zijn krijg je maar een halve uitleg meestal nog in het Spaans, dus kontakeerde ik firma Bax zowel in Nederland als in België en heb steeds professionele hulp gekregen van het personeel,ere wie ere toekomt maar over de service kan ik geen slecht woord zeggen.Onlangs was ik in Antwerpen en werd er zeer vakkundig te woord gestaan.
DJ Fred Rodgers

Adje

Ik meen dat de bus heden ten dage niet meer rijd?

martijn

Heel irritant om te zien dat die lui van baxshop(music) ook hier hun standaard copy/paste helpdesk tekstjes neer hebben geplempt in het verleden.

Vraag mij af of die Amanda en Jos er nog werken; weet wel zeker van niet, zwaar verbitterd vertrokken, zoals iedereen doet na een jaartje die daar gewerkt heeft.

Freddy Mercury

Haha die Jos en Amanda toch, moesten ze van de grote baas hier ook even hun standaard riddeltje afspelen? En Martijn, natuurlijk werken ze er niet meer, die berichten komen uit 2015 niemand blijft bij Bax werken; of je wordt er uitgegooid of je rent gillend weg, maar niemand blijft er; zelfs die Nathanael (of wat zn naam ook is) is er nu weg (een van de twee oprichters). Weet je wat het grappige is, dat er gewoon in al die jaren niets veranderd is bij de gare toko, ik snap echt niet dat ze nog bestaan na al die negatieve berichtgevingen en slechte ervaringen van klanten, ze hebben kennelijk een lange adem… Onbegrijpelijk en ook ongelovelijk, echt waar…

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond