Deel dit artikel
-

Stevige groei voor Belgacom

Het grootste Belgische telecombedrijf Belgacom meldt een stevige commerciële groei in het tweede kwartaal van 2014, ondanks de scherpere concurrentie. Het bedrijf zag haar klantenbestand voor mobiel, Belgacom TV en vast internet verder aangroeien.

De Belgacom Groep genereerde in het tweede kwartaal van 2014 1,5 miljard euro aan opbrengsten, iets minder in vergelijking met dezelfde periode van 2013. De EBITDA bedroeg 491 miljoen euro. Er werd 245 miljoen euro geïnvesteerd.

Er kwamen 30.000 tv-abonnementen bij, waarmee het totaal op 1,5 miljoen komt. Het aantal mobiele klanten groeide met 98.000, maar er stapten ook 46.000 prepaidklanten op.

Belgacom noemt een aantal ‘nieuwe commerciële opportuniteiten’ zoals de verwerving van de uitzendrechten voor de Jupiler Pro League-wedstrijden, het partnerschap met Apple en in het bijzonder, de rebranding naar het merk Proximus.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond