Deel dit artikel
-

Beslist.nl begint radio- en tv-campagne

Vergelijkingssite Beslist.nl begint een landelijke reclamecampagne in de massamedia om zijn bekendheid te vergroten.

Het is voor Beslist.nl de mediacampagne die offline en online media combineert. Dat laatste omvat social, display en video. De datacomponent van de campagne wordt gevoerd door StormMC. De commercials zijn gemaakt met reclamebureau Open Now uit Amsterdam

“Dit wordt onze eerste grote reclamecampagne met een online component”, vertelt Ralph Remkes, Chief Digital Marketing bij Beslist.nl. “Online uitingen ondersteunen de radio- en televisiecommercials op branding niveau. Zo ontstaat een volledig crossmediale campagne rond het merk.”

Beslist.nl ligt in de markt onder webwinkeliers niet overal even goed. Het bedrijf heeft zijn verdienmodel afgelopen jaar twee keer omgegooid. Dat leidde, tot de dag van vandaag, tot onvrede van een grote groep winkeliers. Ze vinden dat ze te veel moeten betalen in verhouding tot het resultaat.

In 2013 deed Beslist.nl reeds een tv-commercial, maar daar zat geen specifiek onlinecomponent bij.

Op dit moment loopt ook een reclamecampagne van Kieskeurig.nl op televisie. Die heeft ook tot doel zijn top of mine-positie bij consumenten te vergroten.

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Foto: arenagroove (cc)

Deel dit bericht

8 Reacties

Nico

Beslist is van gemiddeld 30 aanbieders per product naar 3 gegaan. Van vergelijken is totaal geen sprake meer. In plaats van duizenden euro’s per jaar aan beslist uit te geven stoppen wij het nu in andere kanalen en met ons zo te zien vele andere. Bizar om te zien wat een arrogantie er heerst binnen het bedrijf ( of in ieder geval het management ). Zitten ze daar met oogkleppen op? Nu geld uitgeven aan een dure marketingcampagne terwijl je niets maar dan ook niets meer te bieden hebt voor je bezoekers?

Tunis

Ze moeten wel op deze manier gaan werken. Heel veel webshops hebben Beslist.nl verlaten en de bezoekersaantallen zullen vast en zeker drastisch zijn gedaald. Ze profileren zich als online warenhuis. Ook daar is (bijna) geen sprake meer van. Als ze term vergelijkingssite in hun mond nemen dan is dat een regelrechte leugen want van vergelijken is totaal geen sprake.

Th

Wordt tijd dat Google eens de resultaten van Beslist.nl en Kieskeurig gaat opruimen, complete spam is het.

Rogier

Ik gebruik tegenwoordig Yippie!, veel meer en betere resultaten. Beslist is oud, log en duur.

Tunis

Yippie! is ook 3x niks. Totaal geen relevantie. Beste is gewoon zelf zoeken in Google.

Mark

Beslist.nl is behoorlijk leeggelopen. Ik heb even gekeken naar DVD’s en games op hun site, maar voor de grote titels is het vaak dat er maar zo’n 3 aanbieders zijn.

Bijvoorbeeld de film Interstellar.

Op Beslist.nl:
http://www.beslist.nl/dvd-video/d0000276863/Interstellar.html

2 aanbieders

Op Kieskeurig.nl
http://www.kieskeurig.nl/dvd/product/2576794-nolan-christopher-interstellar/prijzen

8 aanbieders

Nico

Dat yippie is inderdaad niks, moet je altijd een browser plug-in installeren en het werkt bij lange na niet met elke website. Ik weet ook zeker dat veel bedrijven die plug-in straks gewoon tegen gaan houden.

Jan

En dan de slogan van beslist “Beslissen met zekerheid en dat je de beste deal krijgt” wat een giller… Er zijn zoveel shops verdwenen dat je maar 1 zekerheid hebt, je koopt zeker niet bij de goedkoopste aanbieder.
Deze zijn door de absurde tarieven allemaal afgehaakt, alleen de dure jongens blijven over.
Ik denk dat als ze op deze weg doorgaan dat het snel gebeurd is met beslist en kunnen wij het over een tijd in het zelfde rijtje zetten als hives, Das war auch einmal….

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond