Deel dit artikel
-

BLG Wonen zet Instagram Stories in om starters te helpen

Energize ontwikkelde voor BLG Wonen een onlinecampagne gericht op starters en ouders met als thema: Aan tafel met je ouders. In een reeks korte video’s en teasers laten drie cabaretiers zien hoe je juist wel, of juist niet een gesprek over geld kunt voeren.

Doel van de campagne is om starters op de woningmarkt te laten zien dat veel ouders best willen helpen – als je het maar op de juiste manier met ze bespreekt. Hierbij helpen past bij BLG Wonen, dat de meest deskundige en persoonlijke hypotheekverstrekker van Nederland wil zijn.

Energize werkte voor het ontwikkelen van de campagne samen met drie jonge cabaretiers: Anne Neuteboom (winnares Camarretten 2015), Tim Teunissen, Arjen Banach en toneelregisseur Remco Melles.

De campagne wordt hoofdzakelijk online uitgerold met – een primeur voor BLG Wonen – een doorvertaling naar Instagram Stories.

Credits

Opdrachtgever: BLG Wonen

Verantwoordelijk bij klant: Vanessa Flink, Anne Schermer en Esther de Koning

Bureau: Energize

Productie: cntnt.creators

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond