Deel dit artikel
-

BNP Paribas gaat strategische samenwerking aan met Facebook, Twitter en andere platforms

De Belgische bank BNP Paribas gaat gelijktijdig en op internationaal niveau samenwerken met Facebook, Google, LinkedIn en Twitter. Bij het initiatief zijn vier leden van het Executive Committee van BNP Paribas betrokken. De samenwerking moeten leiden tot innovaties op het gebied van communicatie, marketing en klantenrelaties.

BNP Paribas heeft met zijn klanten al meer dan 500 miljoen digitale interacties per jaar, de samenwerking zal moeten helpen om de relatie met potentiële klanten te versterken, zo laat de bank weten.

Mobiele toestellen hebben het relatiemodel radicaal veranderd doordat ze de belangrijkste tools zijn geworden waarmee bankklanten hun adviseur contacteren of hun rekeningen beheren, schrijft de bank. ‘Daarom is de verbetering van de digitale bankierervaring voor de klanten een prioritaire ontwikkelingspijler voor BNP Paribas.’

Deel dit bericht

2 Reacties

Thomas

BNP Parisbas is een franse bank, die ooit Fortis uit het ABN-Amro debacle heeft overgenomen.

Jan Libbenga (Emerce)

Je moet het dan ook lezen als ‘de Belgische tak van’…

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond