Deel dit artikel
-

Bol.com op Facebook Conference

Bol.com staat stevig in de top 3 van meest invloedrijke merken op social media en bereikte eerder dit jaar op Facebook de grens van 500.000 fans. Het kloppende hart van alle marketingcommunicatie is de webblog van bol.com. Op de Facebook Conference vertelt Dario Bartolomeo hoe dit middel wordt ingezet. 

Facebook-marketing is serious business geworden, ook voor retailer bol.com. Een afstudeeronderzoek en drie leerzame jaren bij bol.com hebben Bartolomeo wel doen inzien dat Facebook geen speeltuin meer is. Leuke inhakers en mooie concepten zijn niet voldoende. Uiteindelijk draait alles om schaalbaarheid en een ijzersterk verdienmodel.

Jarno Duursma gaat het op Facebook Conference hebben over WhatsApp voor bedrijven. In Nederland zijn er 9,5 miljoen actieve gebruikers van WhatsApp. Een aantal Nederlandse bedrijven gebruikt de software al om snel veel mensen op de hoogte te brengen van nieuws, voor interne communicatie, als alternatief op een nieuwsbrief of als webcaretool voor klantenservice. Jarno Duursma is social media trendverkenner en schreef de eerste Nederlandse handleiding over het zakelijk gebruik van WhatsApp. In zijn lezing krijg je de ins-en-outs te horen.

The Facebook Conference wordt op 7 oktober gehouden in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Emerce leden profiteren van 100 euro korting. Registreer nu alvast je toegangskaart.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond