Deel dit artikel
-

Boodschapp: ‘Groter en persoonlijker’

De app Boodschapp, die duizenden populaire voorverpakte voedingsproducten van de drie grootste supermarkten Albert Heijn, C1000 en Jumbo Supermarkten op prijs en samenstelling vergelijkt, is uitgebreid met een persoonlijk profiel, een favorietenlijst, duizenden extra producten en een verbeterde zoekfunctie.

Volgens initiatiefnemer Jeroen de Bakker van Lab1111 zijn de verbeteringen aangebracht na onderzoek onder gebruikers. Daaruit bleek dat een persoonlijk profiel en een lijst waarop men favoriete producten kan bewaren met meest op prijs werden gesteld.

Klanten kunnen door de streepjescode van bijvoorbeeld een pak muesli te scannen met de camerafunctie van de smartphone, dat product vergelijken met vergelijkbare producten in die supermarkt. De productinfomatie wordt door Boodschapp zelf verzameld.

De nieuwe versie van Boodschapp bevat inmiddels meer dan 7.500 voorverpakte voedingsproducten uit de schappen van Albert Heijn, C1000 en Jumbo Supermarkten. De komende weken wordt dat aantal verder uitgebreid tot 10.000. In de toekomst komen er mogelijk ook andere supermarkten bij. “De Aldi zouden we natuurlijk ook graag willen meenemen”, zegt De Bakker tegen Emerce.

Voor het eerst lijkt Boodschapp ook een verdienmodel te introduceren. Tegen betaling gaat de app speciale filters bieden voor bijvoorbeeld E-nummers en allergenen.

Deel dit bericht

2 Reacties

Eduard

Serieus nog nooit zo’n slechte app meegemaakt. Liep binnen drie minuten op mijn SIII twee keer vast. Geen moeite meer ingestoken, maar gelijk verwijderd.

Boodschapp

Beste Eduard,

Helaas zien we je reactie nu pas. We zijn heel benieuwd waar de app bij jou vastloopt? Zou je ons daar over kunnen berichten? We hebben deze melding namelijk nog niet eerder gehad en willen het probleem (als die aanwezig is) zo snel mogelijk verhelpen.

Vriendelijke groet,
Team Boodschapp

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond