Deel dit artikel
-

Booking.com begint eerste Europese merkencampagne

Reissite Booking.com is in Engeland zijn eerste merkbouwende mediacampagne op televisie begonnen.

‘Booking Yeah’, is de pay off van de Booking Epic-campagne, die werd ontwikkeld door Wieden+Kennedy Amsterdam. Een jaar geleden ging de campagne al van start in Amerika. Deze is nu doorvertaald naar Engeland. In de loop van het jaar is hij ook in andere Europese landen te zien.

Zowel in de VS als in Engeland richt de tv-commercial zich op de kleine, verrassende opmerkelijke zaken die reizigers verrassen.

De Engelse commercial:

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

De jaar oude Amerikaanse commercial:

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Eind deze maand publiceert Priceline.com, waar Booking.com onderdeel van is, de financiële resultaten van het vierde kwartaal 2013.

Deel dit bericht

1 Reactie

Bart

Ik zag dat Booking.com nu ook een samenwerking is aangegaan met Tussenstop.com , gericht op vakantiegangers die op zoek zijn naar een hotel onderweg. Slim!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond