Deel dit artikel
-

Canon Nederland wint B2B Marketing Award

Canon Nederland heeft gisteren tijdens het B2B Marketing Forum in DeFabrique te Utrecht de B2B Marketing Award uitgereikt gekregen.

De winnende case ‘The exceptional service battle’ was volgens de jury duidelijk in zijn eenvoud: slimme doelstellingen en een hoog rendement. De marketeers van Canon hebben de serviceafdeling, die dagelijks klantcontact heeft, ingezet om in korte tijd ambitieuze verkoopdoelstellingen te realiseren. De borging van het leadproces en het inzicht daarin heeft de serviceafdeling extra gemotiveerd.

De jury bestond dit jaar uit voorzitter Ment Kuiper van Lumido Business Media, Truus Koppelaar van AFAS Software en Nord van de Mosselaer van Tele2.

De overige twee genomineerden voor de B2B Marketing Award waren: IBM met de campagne #WatsCooking en De Persgroep met de campagne ‘De best bekeken media van Nederland’. Vorig jaar sleepte Philips Lighting de Award in de wacht.

In 2010 introduceerde B2B marketingbureau spotONvision de B2B Marketing Award in Nederland. Voornaamste reden was om meer aandacht te krijgen voor B2B marketing in ons land.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond