Deel dit artikel
-

Commerciële topper van Twitter op Emerce eDay

Bij YouTube ontwikkelde hij merkstrategieën voor grote klanten en nu doet hij dat bij Twitter op grote schaal. Josh Grau is een van de sprekers tijdens Emerce eDay volgende maand.

Grau heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld tot een expert op een voor velen nog onontgonnen terrein: content van merkeneigenaren in een grote sociaal gedreven omgeving.

Tijdens de Superbowl was dat een campagne (c.q. wedstrijd) om de conversatie van de wedstrijd ook na het evenement gaande te houden. Bij YouTube waren dat co-producties met Burger King en Pepsi.

Nu staat hij aan het hoofd van een internationaal creatief team en producenten die grote adverteerders helpen hun grote verhalen over een langere periode, in kleine brokjes, over het voetlicht te brengen.

Emerce eDay vindt plaats op 10 oktober in Amsterdam en verhuist daarmee weer naar zijn oude locatie, de Amsterdamse Convention Factory. eDay maakt deel uit van eWeek Amsterdam, een week vol private bijeenkomsten, publieke congressen en ander samenkomsten van nationale en internationale leiders uit de online industrie.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond