Deel dit artikel
-

ComUnit en Casnet bundelen krachten voor e-fulfillment

De Nederlandse IT bedrijven ComUnit en Casnet lanceren een geïntegreerd e-commerce platform voor middelgrote retailers.  

Met de samenwerking richten beide leveranciers zich nadrukkelijk op omnichannel ondernemers, en meer in het algemeen winkeliers die werken met een groter groeiende webshop.

De opties voor het binnen één omgeving beheren van alle activiteiten zijn volgens beide bedrijven dun gezaaid. De aspecten beheer en organisatie van onder andere de inkoop, het voorraadbeheer, het verzendproces en de retouren worden steeds belangrijker. Dat geldt ook voor het harmoniseren en synchroniseren van alle online en offline activiteiten.

Binnen het Omnichannel Fulfilment Portal hebben klanten de beschikking over productbeheer, inkoop, voorraadbeheer, webshop en Point Of Sale (POS) oplossingen (winkel, webshop en kiosk). ComUnit voegt daaraan de shipping en tracking functionaliteiten toe van het eigen Spider-i transportorder systeem.

De rolverdeling binnen de samenwerking is zo opgezet dat Sunrise de webshop en de kioskfuncties verzorgt, de zichtbare omgeving waarin de beheerder werkt, en Spider-i de logistieke activiteiten stroomlijnt op basis van de gewenste planning en aanvullende parameters.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond